17 concessionaris i més de 400 cotxes participaran a la 16a edició de la Fira del Vehicle d’Ocasió de Figueres que es consolida com una de les més importants
FIRAVO d’enguany se celebrarà els dies 7, 8 i 9 d’octubre al Recinte Firal de Figueres Una de les novetats és que hi haurà un estand on es podrà vendre el cotxe sense la necessitat de comprar-ne un altre

La Fira del Vehicle d'Ocasió 2022 (FIRAVO) se celebrarà els dies 7, 8 i 9 d’octubre al Recinte Firal de Figueres. Aquest any el certamen arriba a la setzena edició i és una fira totalment consolidada i un dels referents de les comarques gironines.
Enguany hi participen 17 concessionaris, amb 400 cotxes en exposició i s’ocupa el 100% de l’espai disponible.
Com a les edicions anteriors, juntament amb Fisersa, se sortejaran 17 vals d'un any d’aparcament gratuït a la zona blava de Figueres, entre les persones que comprin un vehicle a la Fira.
A diferència de les altres edicions, a la d’enguany, hi haurà un estand on es podrà vendre el cotxe sense la necessitat de comprar-ne un altre, amb valoració i pagament del vehicle al moment.