Castelló continua amb la promoció al mercat basc i alemany


Del 24 al 26 de febrer, les oficines de turisme de Castelló d’Empúries han estat presents a Navartur, la fira de turisme del Reino de Navarra a Pamplona. Una fira destinada al públic final, un públic molt fidel a la nostra zona, amant de la natura, de sol i platja i de la gastronomia. Enguany, la fira, ha assolit un record absolut de 46.435 visitants que suposa un augment de més del 60% envers l’edició anterior. La majoria de consultes han estat sobre els allotjaments, càmpings sobretot, la descoberta de les platges, canals i els voltants. Castelló també ha estat present a la ITB de Berlín, del 7 al 9 de març. Aquesta fira de turisme és la més gran del món, hi són representades gairebé totes les destinacions turístiques internacionals, entitats i proveïdors turístics, cadenes hoteleres, companyies aèries i tots els avenços tecnològics i innovacions aplicades al sector. És una fira professional i els agents han mostrat el seu interès en la destinació de Castelló i Empuriabrava sobretot en estades esportives, culturals, gastronomia i sol i platja. La xarxa de senders a peu i en bici estan també molt sol·licitats per a la creació de paquets de turisme actiu. Segons la regidora de Turisme Xon Hugas, el departament de turisme manté la continuïtat en la promoció del municipi assistint a aquelles fires nacionals i internacionals en les quals hi ha presència del públic més fidel, compartint estand amb Costa Brava Pirineu i l’ACT de Catalunya.

Mitjà

Darrera modificació elDivendres, 17 Març 2023 18:18

MÉS NOTÍCIES:

         

TAMBÉ ET POT INTERESSAR