- Escrit per Empordà Televisió
Presentació d’un Pla de Màrqueting de Turisme per al període 2023-2026
Després de la pandèmia cal reforçar i diversificar les estratègies en turisme per seguir consolidant la destinació de Castelló d’Empúries i Empuriabrava com una de les més importants de la Costa Brava. El pla estratègic que s’ha presentat inclou un total de 55 accions per aconseguir els seus objectius, a través de la millora de serveis turístics, la promoció de noves propostes d’oci i cultura i la creació d’una oferta turística més atractiva durant tot l’any. Tot plegat passa per una major i millor estratègia digital enfocada als diferents públics objectius que s’han definit en el pla. La proposta es basa a fer arribar les diferents experiències que ofereixen les empreses turístiques del municipi i el mateix Ajuntament, a cada un dels públics definits. També s’analitzen els diferents vessants de l’oferta turística: platja, natura, cultura i la gran diversitat d’activitats i experiències que s’hi ofereixen, un dels punts més forts de la proposta turística del municipi. Aquest pla es presentarà als empresaris del municipi, per tal de hi facin també les seves aportacions.
Mitjà
Articles relacionats (per etiqueta)
-
ERC guanya les eleccions a Castelló però no obté la majoria per a governar
-
Èxit d'audiència a la nit electoral d'Empordà Televisió.
-
Castelló d’Empúries celebra el darrer ple ordinari de la legislatura
-
Els col·legis electorals del 28M estaran situats a la Sala Polivalent i a l’Espai Alberes
-
ERC demana el vot per aconseguir una majoria estable
L'últim de Empordà Televisió
- Mig milió d’espectadors trien la televisió local per seguir la nit electoral del 28M
- ERC guanya les eleccions a Castelló però no obté la majoria per a governar
- Pedro Sánchez anuncia l'avançament de les eleccions generals
- Èxit d'audiència a la nit electoral d'Empordà Televisió.
- Junts per Figueres guanya per majoria absoluta amb 13 dels 21 regidors